Wednesday, November 24, 2010

20th of November



buat kaksu ku, Nur Elliey Najihah n Azlan Salam Selamat Pengantin Baru...
berbaju putih ketika majlis akad nikah dan berbaju kurung coklat ketika dimajlis persandingan sangat segak kedue mempelai dijinjang perlamin... lawak dan seronok kami kazen2 perempuan meraikannya, kami sabar menanti tuk bergamba ngan pengantin dan kini kami sabar menanti gambar2.... hahha.... tahniah...
kepada kak ngah, kak yang dan baei...kini bersama kita mengira detik waktu korang lak......

kakngah dan kakyang on 11 Disember & Baei on 26 Disember

barakallah lakuma wa barakah a'laikuma
wajamaa' bainakuma fi khoir

Saturday, November 13, 2010

CAKAR

CAKAR????
i know as a girl my hands writing is a mess... but not bad as boy's hands wringting... hehheh sorry guys... in malay they call "cakar ayam"....
Tapi tok ari ni iman tak nak cite pasal tulisan iman macam CAKAR ayam but nak cite nak cite muke kene Cakar hahhaha.... tak teruk tapi sakit gak.... hahha dicakar oleh seorg kanak2 sabar jer la.... tak penah2 kene kali kene lak... dah ilang kot tarikan bdak2 kat diri ku ini........ hahahh may be gak kene sbb tak nak ikot ape yang die nak tapi nak wat cam mnerkan....??? "budak-budak.... biasela......"hahha i've no hard feeling okay.... just feeling want to share my new experience with all of u..

hari yang dinanti

Daisypath Happy Birthday tickers